Çiğli Eğitim ve Araştırma Hastanesinde "Sağlıkta İzleme" toplantısı

Çiğli Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Başhekim Adnan Yamanoğlu başkanlığında nisan ayı GÖREN sistemi sağlık verileri değerlendirildi.

Gündem Yayın: 25 Haziran 2026 - Perşembe - Güncelleme: 25.06.2026 10:20:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

Çiğli Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırma ve mevcut verileri analiz etme çalışmaları kapsamında önemli bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda, hastanenin Nisan ayına ait GÖREN (Sağlıkta İzleme ve Değerlendirme Sistemi) verileri masaya yatırıldı. Başhekimlik makamında düzenlenen ve geçmiş dönemin performans çıktılarının detaylıca incelendiği toplantıya, Hastane Başhekimi Doç. Dr. Adnan Yamanoğlu başkanlık etti.

Hizmet Kalitesi ve Veriler Mercek Altında
Sağlıkta kalite standartlarının korunması ve hasta memnuniyetinin sürdürülebilir kılınması amacıyla rutin olarak yapılan değerlendirmeler kapsamında, nisan ayı verileri üzerinden mevcut durum analizi yapıldı. Başhekim Doç. Dr. Adnan Yamanoğlu başkanlığındaki toplantıda, sistem verileri doğrultusunda hastanedeki işleyişin verimliliği, geliştirilmesi gereken alanlar ve önümüzdeki döneme ait yol haritası üzerinde duruldu.

Hastaneden yapılan açıklamada, sağlık hizmetlerinde kalitenin en üst seviyede tutulması adına veriye dayalı izleme ve değerlendirme çalışmalarına titizlikle devam edileceği vurgulandı.

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.