İzmir Atatürk EAH’de haftalık olağan yönetim kurulu toplantısı gerçekleştirildi
İzmir Atatürk EAH Yönetim Kurulu, Başhekim Prof. Dr. Bülent Çalık başkanlığında toplanarak haftalık raporları ve kurum gündemini görüştü.

İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde her hafta düzenli olarak organize edilen olağan yönetim kurulu değerlendirme toplantısı, Başhekim Prof. Dr. Bülent Çalık başkanlığında gerçekleştirildi.
Hastane üst düzey yöneticilerinin tam kadro katılım gösterdiği koordinasyon toplantısında, kurumun güncel gündem maddeleri ve idari konuları ayrıntılı bir şekilde ele alındı. Toplantının ana gündem başlıklarından birini ise hastane müdürlükleri tarafından titizlikle hazırlanan haftalık çalışma raporları oluşturdu.

Hastanenin mevcut işleyişi, planlanan projeleri ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik faaliyetlerin incelendiği görüşmelerde, raporlar doğrultusunda kurumun geleceğe yönelik yol haritasını belirleyecek kritik kararlar imza altına alındı. Yetkililer, sağlık hizmetlerinin kesintisiz ve yüksek standartlarda sürdürülmesi adına bu tür değerlendirme toplantılarının periyodik olarak devam edeceğini belirtti.