İzmir Şehir Hastanesi hekimlerine Antalya’dan birincilik ödülü
İzmir Şehir Hastanesi hekimleri, Antalya'daki 2. KSDF Kongresi'nde gebelik ultrasonu alanındaki çalışmalarıyla birincilik ödülü kazandı.

İzmir Şehir Hastanesi, anne ve bebek sağlığı alanında ulusal çapta büyük bir başarıya imza attı. Antalya’da gerçekleştirilen 2. Kadın Sağlığı Dernekleri Federasyonu (KSDF) Kongresi’nde, hastanenin uzman hekim kadrosu tarafından hazırlanan bilimsel çalışma kendi kategorisinde en iyi bildiri seçildi.
"En İyi Obstetrik Ultrasonografi Bildirisi" Seçildi
Hastanenin Kadın Hastalıkları ve Doğum ile Perinatoloji (riskli gebelik uzmanlığı) kliniklerinde görev yapan hekimlerin ortaklaşa hazırladığı, erken gebelik dönemindeki bir vakayı ele alan “Fetal Megacystis Detected in Early Gestation: A Case Report” başlıklı çalışma, kongrenin değerlendirme kurulu tarafından büyük beğeni topladı. Yapılan titiz incelemeler sonucunda çalışma, “En İyi Obstetrik Ultrasonografi Bildirileri” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Ödül Getiren Güçlü Kadro
Anne ve bebek sağlığı literatürüne önemli bir katkı sunan bu başarılı çalışmanın arkasında ise İzmir Şehir Hastanesi'nin şu deneyimli isimleri yer aldı:
Dr. Niver Kehyeoğlu
Uzm. Dr. Hale Aktaş Ankara
Uzm. Dr. İlayda Gercik Arzık
Prof. Dr. Atalay Ekin
Prof. Dr. Yaşam Kemal Akpak
Başhekim Prof. Dr. Yaprak Üstün
Hastaneden Tebrik Mesajı
Başarıyı duyuran İzmir Şehir Hastanesi yönetimi, yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
"Anne ve bebek sağlığı alanında literatüre katkı sağlayan bu önemli çalışma ile birincilik ödülünü hastanemize taşıyan hekimlerimizi kutlar, başarılarının devamını dileriz."