İzmir Şehir Hastanesi'nde akademik gurur: 238 öğretim üyesine cübbe giydirildi
İzmir Şehir Hastanesi’nde düzenlenen törenle, SBÜ İzmir Tıp Fakültesi’nde yükselen ve yeni atanan 238 öğretim üyesine cübbeleri giydirildi.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) İzmir Tıp Fakültesinde akademik basamakları tırmanan ve kadroya yeni dahil olan 238 öğretim üyesi için görkemli bir tören düzenlendi. İzmir Şehir Hastanesi Oditoryum Salonu’nda gerçekleştirilen “Akademik Yükselme ve Belge Takdim Töreni”, sağlık ve siyaset dünyasının önemli isimlerini bir araya getirdi.

Protokol Yoğun İlgi Gösterdi
Hastanenin modern oditoryumunda düzenlenen programa; Eski Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, SBÜ Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, İzmir Vali Yardımcısı Adem Arslan ve İzmir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Ayhan Kul katıldı. Ayrıca SBÜ Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Murat Elevli, Prof. Dr. Yunus Karakoç, Prof. Dr. Ebru Kale ile SBÜ İzmir Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Enver İlhan, sağlık yöneticileri, akademisyenler ve çok sayıda sağlık çalışanı da bu mutlu günde meslektaşlarını yalnız bırakmadı.

"Tıp Bilimine Sunduğunuz Katkılar İçin Teşekkür Ederiz"
Törende kürsüye çıkan İzmir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Ayhan Kul, yükselme alan ve yeni atanan akademisyenleri tebrik ederek şu ifadeleri kullandı: "Bu topraklara, insanımıza ve tıp bilimine sunduğunuz katkılar için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Yeni akademik unvanlarınızın şahsınız, aileleriniz, üniversitemiz ve ülkemiz sağlık camiası için hayırlara vesile olmasını dilerim."

Cübbeler Giyildi, Belgeler Teslim Edildi
Protokol konuşmalarının ardından heyecan dolu anlara geçildi. Akademik kariyerlerinde yeni bir döneme adım atan 238 öğretim üyesine, protokol üyeleri tarafından tek tek cübbeleri giydirildi ve başarı belgeleri takdim edildi. Tören, genç ve dinamik akademik kadronun başarı dilekleri ve toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.