Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde "Eğitici Eğitimi Programı" düzenlendi
İzmir Tepecik Hastanesi, SAGED ve EGESEM iş birliğiyle "Eğitici Eğitimi" düzenledi. Programı bitirenler e-Devlet onaylı sertifika alacak.

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi, sağlık alanındaki eğitim kalitesini artırmak ve sağlık profesyonellerinin eğiticilik yetkinliklerini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla önemli bir projeye imza attı. Hastane bünyesinde düzenlenen "Eğitici Eğitimi Programı" başarıyla tamamlandı.
Sağlık Araştırma Geliştirme ve Eğitim Derneği (SAGED) ile Ege Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (EGESEM) iş birliğiyle hayata geçirilen E-Devlet onaylı programın koordinatörlüğünü, Prof. Dr. Yasemin Kılıç Öztürk üstlendi.

Teoriden Pratiğe Kapsamlı Eğitim Modülü
Sağlık çalışanlarının yoğun ilgi gösterdiği eğitim programında, modern eğitim teknikleri tüm boyutlarıyla ele alındı. Program kapsamında katılımcılara şu hayati başlıklar aktarıldı:
Yetişkin Eğitimi İlkeleri: Yetişkinlerin öğrenme süreçleri ve motivasyon unsurları.
Etkili İletişim Yöntemleri: Eğitim süreçlerinde interaktif ve güçlü iletişim kurma teknikleri.
Eğitim Planlama ve Sunum: Süreç yönetimi ve etkili sunum teknikleri.
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri: Eğitimde yenilikçi metodolojiler.
Ölçme ve Değerlendirme: Eğitimin başarısını ve kalitesini ölçme uygulamaları.
Katılımcılar, yoğun teorik bilgilerin yanı sıra gerçekleştirilen uygulamalı çalışmalar ve dinamik grup etkinlikleri sayesinde eğitim becerilerini sahada test etme ve geliştirme fırsatı buldu.

Başarı, E-Devlet Onaylı Sertifika ile Taçlanıyor
Eğitim programını başarıyla tamamlayan sağlık profesyonelleri, emeklerinin karşılığını resmi bir belgeyle alacak. Katılımcılara, Ege Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (EGESEM) tarafından düzenlenen ve E-Devlet üzerinden kolayca sorgulanabilecek resmi onaylı sertifika takdim edilecek.

"Sürekli Eğitim ve Mesleki Gelişim Önceliğimiz"
Hastane yöneticilerinin de hazır bulunduğu kapanış programında, sağlık sektöründe dinamizmin ve sürekli eğitimin önemine vurgu yapıldı. Yönetim tarafından yapılan açıklamada, sağlıkta kalitenin artırılması adına bu ve benzeri mesleki gelişim programlarının önümüzdeki dönemde de hız kesmeden devam edeceği müjdelendi.
Kapanış programı, eğitime katılan sağlık profesyonellerinin görüş, öneri ve değerlendirmelerinin alınmasının ardından çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.